RODO MARKETING SZKOLENIE
Szkolimy z RODO w zakresie marketingu i reklamy. Zamów i zarezerwuj wolny termin na szkolenie w Twojej firmie.
Jak prowadzić działania marketingowe zgodnie z rodo po 25 maja 2018 roku?
SZKOLENIA: “RODO MARKETING”, “RODO SOCIAL MEDIA”, “RODO MARKETING BEZPOŚREDNI”.
Przykładowe obszary szkolenia z marketingu zgodnie z RODO:
Szkolenia wewnętrzne RODO MARKETING profilowane pod organizację (firma lub instytucja publiczna).
Nasze usługi szkoleniowe RODO MARKETING są wspierane przez jedną z najstarszych w Polsce agencji badawczych, marketingu bezpośredniego i usług konsultingowych – 20 lat na rynku usług B2B. Doświadczenie i portfolio ponad 10 000 klientów, w tym; Google, Samsung, Sharp, ING Bank Śląski S.A., McKinsey & Company, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Ambasada Wielkiej Brytanii w Warszawie, Ambasada Szwecji w Warszawie, Ambasada Federacyjnej Republiki Brazylii w Warszawie i wiele innych dużych firm i organizacji z Polski i Europy. Warto również wspomnieć, iż nasz partner w zakresie marketingu nawiązał relacje gospodarcze w 60 krajach na świecie.
Rozwój nowych technologii daje nieograniczone możliwości kontaktu z potencjalnymi klientami. Zaoferujemy Tobie pakiet innowacyjnych rozwiązań strategicznych z RODO, który pomoże Twojej firmie wyróżnić się na tle konkurencji.
Opis i wdrażanie RODO MARKETING:
Przedstawiamy tylko część materiałów szkoleniowych (agenda i materiały szkoleniowe z marketingu, ta część zawiera 43 strony)
1. Content marketing a RODO 3
1.1. Definicja 3
1.2. Przykłady 4
2. Strategia działania zgodnie z RODO 5
2.1. Plan 6
2.2. Odbiorcy – grupa docelowa 10
2.3. Historia 16
2.4. Kanały komunikacji zgodnie z RODO 19
2.5. Proces 21
2.6. Rozmowa 22
2.7. Pomiar 23
3. Wskazówki dotyczące wdrażania strategii zgodnie z RODO 26
4. Wytyczne w zakresie tworzenia content marketingu RODO 28
4.1. Filmy video a RODO 28
4.2. Gry 34
4.3. E-mail marketing a RODO 36
4.4. Blog 36
4.5. Media społecznościowe – jak prowadzić zgodnie z RODO 37
4.6. Wizualizacje i infografika 39
5. Błędy w content marketingu 41
6. Podsumowanie 42
Pełny zakres szkolenia obejmuje https://rodosecurity.pl/szkolenia-rodo/
Content marketing RODO– wdrażanie segmentacji i kanałów komunikacji na rynkach ( w tym międzynarodowych) zgodnie z RODO.
Jak zaprojektować spójne działania marketingowe z RODO?
Niewątpliwie content marketing stanowi jeden z najważniejszych marketingowych „trendów”, które można zaobserwować na przełomie ostatnich kliku lat. Coraz więcej firm i organizacji docenia jego pozytywny wpływ na rozwój rozpoznawalności marki, budowanie świadomości wśród Klientów, co w dalszej perspektywie przekłada się na zwiększenie zainteresowania oferowanymi produktami bądź usługami. W ramach strategii marketingowej marka musi wypracować spójny model komunikacji, który pozwoli dotrzeć do odbiorców. Poniżej przedstawione zostaną najważniejsze aspekty i koncepcje, które należy rozważyć wdrażając strategię content marketingu na potrzeby działania firmy
1.1. Definicja – content marketing
Content marketing to technika marketingowa polegająca na tworzeniu i dzieleniu się wartościowymi i darmowymi informacjami, istotnym i spójnym contentem w celu przyciągnięcia i pozyskania jasno zdefiniowanej grupy docelowej. Celem tej techniki jest skłonienie klientów do podjęcia akcji, które przełożą się w późniejszej perspektywie na zyski firmy. Idea content marketingu sprowadza się do przyciągnięcia odbiorców i „zmienienia” ich w potencjalnych klientów, którzy staną się stałymi i lojalnymi nabywcami usług bądź produktów danej firmy.
Wdrażanie strategii content marketingu jest procesem ciągłym, który powinien być zintegrowany z całościową strategią marketingową firmy. Content Marketing – to sztuka komunikowania się z klientami. Zamiast przedstawiać i zachwalać oferowane produkty lub usługi, należy dostarczać informacje, które edukują klienta. Przystępując do wdrażania strategii, musimy opierać się na założeniu, że dostarczanie spójnego, i wartościowego contentu, pomoże w zbudowaniu lojalności i przywiązania do danej marki. Poniżej przedstawiono kilka przydatnych informacji i statystyk dotyczących content marketingu:
1. Content marketing jest nieodłączną częścią każdej strategii marketingowej i stanowi istotny element inbound marketingu.
2. Content marketing kładzie nacisk na budowanie relacji z potencjalnymi klientami, a nie na sprzedaż produktów.
3. Głównym celem content marketingu jest budowanie świadomości o danej marce.
4. Udokumentowana strategia content marketingu zwiększa trafność i skuteczność podejmowania decyzji marketingowych.
5. Content marketing jest stosowany przez około 93% marketingowców sektora B2B.
6. 44% marketingowców sektora B2B ma udokumentowane wyniki.
7. 58% marketingowców sektora B2B zamierza zwiększyć wydatki na content marketing na najbliższy rok.
8. 30% całego budżetu marketingowego jest przeznaczona na content marketing.
Pełny zakres wiedzy otrzymają Państwo w materiałach szkoleniowych “RODO MARKETING”.
ODPOWIEMY NA WSZYSTKIE PYTANIA: JAK WDRAŻAĆ MARKETING ZGODNIE Z RODO?
Wdrażaj RODO razem z nami. Dostosuj swój model biznesu i zdobywaj przewagę konkurencyjną.
Wspieramy proces identyfikacji istniejących nieprawidłowości i braków w zakresie ochrony danych osobowych w związku z nowymi wymogami RODO.
Zakres prac obejmuje w szczególności weryfikację dokumentacji, procedur oraz systemów IT, modelu działania systemu, testowanie, mierzenie i ocenianie skuteczności środków technicznych i organizacyjnych mających zapewnić bezpieczeństwo przetwarzania. W wyniku naszych prac powstaje raport, pełna dokumentacja wdrożeniowa i przygotowanie Państwa firmy zgodnie z wymogami RODO. Określamy niezbędne działania dostosowawcze dla firmy.
SZKOLENIA, WDROŻENIA, NADZÓR PROCESÓW RODO.