RODO marketing szkolenie

RODO MARKETING SZKOLENIE

Szkolimy z RODO w zakresie marketingu i reklamy. Zamów i zarezerwuj wolny termin na szkolenie w Twojej firmie.

Jak prowadzić działania marketingowe zgodnie z rodo po 25 maja 2018 roku?

 

SZKOLENIA: „RODO MARKETING”, „RODO SOCIAL MEDIA”, „RODO MARKETING BEZPOŚREDNI”.

Przykładowe obszary szkolenia z marketingu zgodnie z RODO:

  • Marketing bezpośredni (direct marketing), e-mailing, telemarketing, kampanie SMS
  • Marketing 360 stopni
  • Marketing social media
  • Nowe Modele Biznesu
  • Marketing na rynkach zagranicznych a RODO
  • Kanały komunikacji
  • Kanały dystrybucji
  • Relacje z klientami
  • Marketing baz danych; projektowanie, budowanie i wdrażanie baz danych B2B, B2C zgodnie z RODO
  • Architektura programów komputerowych wspomagających marketing a zgodność funkcjonalna z RODO
  • Big Data a RODO
  • CRM i inne programy do zarządzania relacjami z klientami

 

Szkolenia wewnętrzne RODO MARKETING profilowane pod organizację (firma lub instytucja publiczna).

 

Nasze usługi szkoleniowe RODO MARKETING są wspierane przez jedną z najstarszych w Polsce agencji badawczych, marketingu bezpośredniego i usług konsultingowych – 20 lat na rynku usług B2B. Doświadczenie i portfolio ponad 10 000 klientów, w tym; Google, Samsung, Sharp, ING Bank Śląski S.A., McKinsey & Company, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Ambasada Wielkiej Brytanii w Warszawie, Ambasada Szwecji w Warszawie, Ambasada Federacyjnej Republiki Brazylii w Warszawie i wiele innych dużych firm i organizacji z Polski i Europy. Warto również wspomnieć, iż nasz partner w zakresie marketingu nawiązał relacje gospodarcze w 60 krajach na świecie.

Rozwój nowych technologii daje nieograniczone możliwości kontaktu z potencjalnymi klientami. Zaoferujemy Tobie pakiet innowacyjnych rozwiązań strategicznych z RODO, który pomoże Twojej firmie wyróżnić się na tle konkurencji.

Opis i wdrażanie RODO MARKETING:

Przedstawiamy tylko część materiałów szkoleniowych (agenda i materiały szkoleniowe z marketingu, ta część zawiera 43 strony)

1. Content marketing a RODO 3

1.1. Definicja 3

1.2. Przykłady 4

2. Strategia działania zgodnie z RODO 5

2.1. Plan 6

2.2. Odbiorcy – grupa docelowa 10

2.3. Historia 16

2.4. Kanały komunikacji zgodnie z RODO 19

2.5. Proces 21

2.6. Rozmowa 22

2.7. Pomiar 23

3. Wskazówki dotyczące wdrażania strategii zgodnie z RODO 26

4. Wytyczne w zakresie tworzenia content marketingu RODO 28

4.1. Filmy video a RODO 28

4.2. Gry 34

4.3. E-mail marketing a RODO 36

4.4. Blog 36

4.5. Media społecznościowe – jak prowadzić zgodnie z RODO 37

4.6. Wizualizacje i infografika 39

5. Błędy w content marketingu 41

6. Podsumowanie 42

Pełny zakres szkolenia obejmuje http://rodosecurity.pl/szkolenia-rodo/

Content marketing RODO– wdrażanie segmentacji i kanałów komunikacji na rynkach ( w tym międzynarodowych) zgodnie z RODO. 

 

Jak zaprojektować spójne działania marketingowe z RODO?  
 

Niewątpliwie content marketing stanowi jeden z najważniejszych marketingowych „trendów”, które można zaobserwować na przełomie ostatnich kliku lat. Coraz więcej firm i organizacji docenia jego pozytywny wpływ na rozwój rozpoznawalności marki, budowanie świadomości wśród Klientów, co w dalszej perspektywie przekłada się na zwiększenie zainteresowania oferowanymi produktami bądź usługami. W ramach strategii marketingowej marka musi wypracować spójny model komunikacji, który pozwoli dotrzeć do odbiorców. Poniżej przedstawione zostaną najważniejsze aspekty i koncepcje, które należy rozważyć wdrażając strategię content marketingu na potrzeby działania firmy

 1.1. Definicja – content marketing
 
Content marketing to technika marketingowa polegająca na tworzeniu i dzieleniu się wartościowymi i darmowymi informacjami, istotnym i spójnym contentem w celu przyciągnięcia i pozyskania jasno zdefiniowanej grupy docelowej. Celem tej techniki jest skłonienie klientów do podjęcia akcji, które przełożą się w późniejszej perspektywie na zyski firmy. Idea content marketingu sprowadza się do przyciągnięcia odbiorców i „zmienienia” ich w potencjalnych klientów, którzy staną się stałymi i lojalnymi nabywcami usług bądź produktów danej firmy.

Wdrażanie strategii content marketingu jest procesem ciągłym, który powinien być zintegrowany z całościową strategią marketingową firmy. Content Marketing – to sztuka komunikowania się z klientami. Zamiast przedstawiać i zachwalać oferowane produkty lub usługi, należy dostarczać informacje, które edukują klienta. Przystępując do wdrażania strategii, musimy opierać się na założeniu, że dostarczanie spójnego, i wartościowego contentu, pomoże w zbudowaniu lojalności i przywiązania do danej marki. Poniżej przedstawiono kilka przydatnych informacji i statystyk dotyczących content marketingu:

1. Content marketing jest nieodłączną częścią każdej strategii marketingowej i stanowi istotny element inbound marketingu.

2. Content marketing kładzie nacisk na budowanie relacji z potencjalnymi klientami, a nie na sprzedaż produktów.

3. Głównym celem content marketingu jest budowanie świadomości o danej marce.

4. Udokumentowana strategia content marketingu zwiększa trafność i skuteczność podejmowania decyzji marketingowych.

5. Content marketing jest stosowany przez około 93% marketingowców sektora B2B.

6. 44% marketingowców sektora B2B ma udokumentowane wyniki.

7. 58% marketingowców sektora B2B zamierza zwiększyć wydatki na content marketing na najbliższy rok.

8. 30% całego budżetu marketingowego jest przeznaczona na content marketing.

 

Pełny zakres wiedzy otrzymają Państwo w materiałach szkoleniowych „RODO MARKETING”.

 

  • Materiały dydaktyczne, przykłady, klauzule, pytania i pełne odpowiedzi w zakresie spójnych działań marketingowych zgodnych z RODO – ponad 100 stron
  • Prezentacje szkoleniowe – ponad 100 stron prezentacji 
  • Wzorcowe dokumenty
  • Wzorcowe umowy
  • Wzorcowe klauzule
  • Listy kontrolne
  • Procedury postępowania
  • Wszelkie pozostałe dokumenty – razem jest to ponad 50 potrzebnych wzorcowych dokumentów, niezbędnych przy wdrażaniu RODO, w tym w obszarze marketingu, reklamy, promocji.

 

ODPOWIEMY NA WSZYSTKIE PYTANIA: JAK WDRAŻAĆ MARKETING ZGODNIE Z RODO?

 

Wdrażaj RODO razem z nami. Dostosuj swój model biznesu i zdobywaj przewagę konkurencyjną. 

 

Wspieramy proces identyfikacji istniejących nieprawidłowości i braków w zakresie ochrony danych osobowych w związku z nowymi wymogami RODO.

Zakres prac obejmuje w szczególności weryfikację dokumentacji, procedur oraz systemów IT, modelu działania systemu, testowanie, mierzenie i ocenianie skuteczności środków technicznych i organizacyjnych mających zapewnić bezpieczeństwo przetwarzania. W wyniku naszych prac powstaje raport, pełna dokumentacja wdrożeniowa i przygotowanie Państwa firmy zgodnie z wymogami RODO. Określamy niezbędne działania dostosowawcze dla firmy.

SZKOLENIA, WDROŻENIA, NADZÓR PROCESÓW RODO.

RODO MARKETING SZKOLENIE

tel. 608 880 819

    Skontaktuj się z namiPoznaj naszą ofertę